Bilder från december

Bättre sent än aldrig. Jag lovade i detta inlägg att bilder från Julfesten skulle komma upp. NU kommer dom. Woho! Jag fick till och med lite mer bilder än bara från julfesten. Så här bjuds det på bilder hej vilt. Njut ba, de'ä ba o njut.


Och i systrarna Peimers mobilkamera har mitt hår förmåga att se gult ut. Det ser kult ut.

Fredrik (vaktis) Martin, Anna (växeln) Marita, Mary (receptionen) Jessica (kontorservice)


Bettan, Mary


Chefen (Marie) och jag.


Dans med Eddie o Mary


Jag o Martin


Men killar! Ringde ni varann innan och frågade"Vad ska du ha på dig ikväll??" ..eller? höhö


Ultimata växeln bilden




Och här hade vi haft middag med vår divition, Facility management. Längst upp i finaste rummet på 7an. Jag kände mig mycket speciell. Jag tror alla kände sig speciella. Det gör man i det rummet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback