Oj, herrejesus!

Mhm. Vart ska man börja nu då.. Alltid lika svårt. Det är SÅ kul (!!!) att gå på fest med jobbet alltså. På julfesten var det så mycket människor att man hade väldigt svårt att koncentrera sig på maten överhuvudtaget.. Man tittade omkring sig hela tiden! Människor som man inte pratat med förr, eller gamla vänner/kollegor.... Måste varit runt 4-5 hundra iaf! Äldre och yngre folk. Det är så blandat och alla som är på plats ÄR dom skönaste i hela huset. Det är sååå jäkla kul! Bilder (har jag som vanligt inte här o nu) vill jag verkligen visa er. Det kommer komma. Jag lovar. Denna gång lovar jag faktiskt.. måste bara få tag på alla, eftersom det inte var jag som var bakom kameran denna gång. Så jag bjuder på denna än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback