In my heart

SÅ, igår fredag. Vad hände? JO. Jag hade anordnat en liten helkväll tillsammans med mina kollegor (alla utom Johan och Arne som hade viktig träning. Pfju!), som en sista kväll med gänget innan jag åker. (Även om jag nu ska jobba 3 dagar till nästa vecka). Vi började med lite dricka på jobbet, sedan gick vi och åt på Caliente. Tapasbar. Mycket god mat! Därefter bar det av till Ballbreaker. Vi skulle bowla. Det var sjukt jäkla kul! Har inte bowlat på jättelänge.. Jag, min kära chef Marie och Johan Daaaahl körde tillsammans.. And guess who won in my group? Guess who? Whu?? ;-) Jag har sagt det förr, och jag säger det igen:

Jag har så fruktansvärt kul med mina kollegor och vänner på TH. And thats it! Kommer sakna er som fan!


























Ähh! Vi skiter i det här...!! ;)











TUSEN tack för igår, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback