Be creative

Helgen: I fredags var jag ute en liten sväng med Karin. Lördag jobbade jag och åkte sedan till Nathalie i Uppsala. Där myste jag resten av helgen. Jag hjälpte bland annat henne att rensa o kolla genom hennes graderob, sånt gillar vi tjejer. Man hittar saker man inte trodde så mycket på. Fanns ju hur mkt som helst man kan göra häftiga outfis med, fram för allt i sommar, för hennes del dvs.

Men idag när jag kom hem tog jag tag i det jag länge velat göra (och jag är ännu inte klar). Jag tog fram saxen, måttbandet, sytråden, två t-shirtar, ett par jeans, en "klänning" jag fick från Nathalie. Började mecka. Och se vad man kan göra:


+

+

+


=
Två t-shirtar blir en klänning.

Ett par jeans blir ett par jeansshorts.



"Klänningen" blev en tub top/kjol samt en tröja. Båda delarna´är ganska flexibla.


Ps. Australien närmar sig. Exakt 2 veckor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback