Läget just nu 3/2

Min näst-sista dag i växeln. Min näst-sista dag på TH *snyft*  Dessutom slutar jag kl. 14 idag = näst-sista-halvdag. Plus att min röst har svikit mig större delen av förmiddagen, jag var heelt off. Men nu är det bättre, nu sitter jag och knaprar choklad (träningen börjar i Australien) och dricker såndär smoothie med bara frukt . Det är sol och kallt ute, jag ska snart ut för några ärenden på stan. Nu mår jag bra igen!

Sen kom jag på att idag är sista dagen för mig att packa. Eller göra iordning packningen, jises! Imorgon åker jag till Gävle efter jobbet, på torsdag hem till Karin och sen utgång. Fredag (Redan fredag??) Ok, kanske kunna packa lite. Men på kvällen sen tänkte vi som sagt vara på något trevligt ställe i stan där vänner och bekanta är hjärtligt välkomna att komma förbi och säga hejdå!  Lördag, då ska jag umågs med familjen! Söndag - the BIG day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback